dbv_kader_portret_albert_250px

Albert Schoonderbeek

Directeur

Een doorgewinterde retail-specialist die de taal van de zelfstandig ondernemer spreekt. Was in het verleden o.a. in diverse marketing functies werkzaam bij formules als C1000/Spar Voordeelmarkt, Karwei en Trendhopper. Daarna richtte hij Bike Totaal op, een franchise-formule voor tweewielerspecialisten die hij in nog geen 5 jaar tijd uitbouwde tot een landelijke in- en verkoopgroep van bijna 200 vestigingen. De afgelopen jaren was hij actief als formulemanager bij De Klussenier. Ook stond hij aan de wieg van de ontwikkeling van de succesvolle formule de Vakman en Op Maat Bouwen. Gesterkt door die ervaring besloot hij tot oprichting van De Bespaarvakman. Een landelijke formule met een krachtig full-service apparaat dat zich daadwerkelijk inzet voor het resultaat van de aangesloten leden. Waarbij hij zich primair richt op marketing, inkoop en techniek. Hij werkt graag met succesvolle ondernemers of zorgt ervoor dat ze dat worden.

 

 

dbv_kader_portret_siebe_250px

Siebe Visser

Bedrijfsadviseur

Onderhoudt als formuleadviseur de dagelijkse contacten met de aangesloten franchise-nemers van De Bespaarvakman en de potentiële kandidaten. Beschikt reeds over enkele jaren ervaring als manager en relatieadviseur bij een franchise-organsatie voor zelfstandige klusbedrijven. En kan inmiddels terugkijken op meer dan dertig ervaring in beleidsvoor-bereiding en verkoopondersteuning. Binnen De Bespaarvakman stelt hij alles in het werk om een snelle expansie te realiseren. Zónder concessies te doen aan het kwaliteitsniveau dat de klant verlangt en het rendement dat de aangesloten ondernemers mogen verwachten.

 

 

dbv_kader_portret_marianne_250px

Marianne Koster

Bedrijfs- en marketingcoördinator

Welke media zijn voor jou als De Bespaarvakman het meest geschikt om in te adverteren? Wat voor een advertentie levert de meest reacties op? Hoe verzeker je jezelf van gratis redactionele publiciteit? Marianne staat vijf dagen per week voor je klaar om je van een deskundig advies te voorzien. En je reclame- en promotieactiviteiten tot in de puntjes te regelen.